Çocuklar için robotik kodlama atölyesi ile öğrencilerimize problem çözme belirleme ve çözme gibi becerilerini geliştirebilme imkanı tanımaktayız. Online robotik kodlama dersleri sayesinde öğrencilerimizin bu alana ilgilerini yoğunlaştırmak ve yeteneklerini ortaya çıkarmak adına Bilişim Koleji olarak Online Robotik Kodlama ve 3D Tasarım eğitimi vermekteyiz.
Robotik kısaca; elektronik devreleri ve kodlama dillerinden yardım alarak, yapılan robotları istenildiği şekilde hareket ettirmek olarak tanımlanabilmektedir. Öğrencilerimize sunduğumuz online robotik kodlama dersleri, temel düzeyde robotik konusunda bilgi sahibi olmalarını sağlamaktadır.
Bilişim ve kodlama alanında uzman ve deneyimli eğitmenlerimiz tarafından öğrencilerimize ulaştırılan online dersler ile geleceğin mühendislerini yetiştirmekteyiz. Çocuklar için robotik kodlama atölyesi öğrencilerimizin sınıf seviyelerine göre hazırlanmış içeriklerle eğlenceli vakit geçirerek, Online Robotik Kodlama ve 3D Tasarım öğrenmeleri hedeflenmektedir.
Tamamı görsel kodlama şemaları ile hazırlanmış çeşitli temalardaki haritalar üzerinden, farklı görevleri kodlama mantığı ile yerine getirerek kodlamanın ilk adımlarını atmış olurlar. Uluslararası eğitim çevrelerince kabul görmüş, çocuklar için kodlama etkinliklerinin olduğu “Code.org” platformunda kodlama etkinlikleri öğrencilerimize sunulmaktadır. Buna ek olarak okulumuz tarafından hazırlanan ve her hafta öğrencilere sunulan olan kodlama haritaları ile de bu süreç desteklenmektedir.
3D tasarım eğitimi için de; dünya üzerinde binlerce profesyonel mimarlık ve mühendislik firmasının 3D tasarımda kullandığı programlarının alt yapısını oluşturan AUTODESK yazılımı tarafından çocuklar için hazırlanmış “Tinkercad” 3D tasarım platformu kullanılmaktadır. İlk olarak hazır parçaları birleştirerek bütün bir tasarım oluşturmaları ve ilerleyen süreçte öğrencilerimizin hayal güçlerini kullanarak özgün tasarımlar oluşturmaları hedeflenmektedir.
Çocuklar için robotik kodlama dersleri sonrasında öğrencilerimizin edinmesi planlanan kazanımlar: